    From: "m." <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jaki pit ?
    Date: Wed, 13 Apr 2005 17:17:33 +0200

    Użytkownik "Krisso" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3j74i$n1o$1@inews.gazeta.pl...

    > PIT-36 przeznaczony jest dla podatników, którzy w roku podatkowym
    > _uzyskali_ przychody (dochody).... itd
    > to cytat z tytułu formularza (na zielonym tle ;) )

    Możei tak jest na pit 36, ale praktyka nakazuje co innego - najlepiej złożyć
    pit 36, ewentualnie 37 z oświadczeniem że się w 2004r. działalności
    faktycznie nie prowadziło i nie uzyskało z tego tytułu żadnego przychodu
    (ani tym bardziej dochodu). Jezeli wykreślenie z ewidencji nastapiło dopiero
    w marcu 2004r. to la us taki podatnik był os. prowadzącą działalność gosp.,
    a więc powinien się rozliczyć na pit 36.

    pozdrawiam.

    m.