  • 1. Data: 2005-06-04 18:26:11
    Temat: jaki rachunek przy eksporcie usług
    Od: p...@o...pl

    Witam,
    mam dwa pytania dotyczące rachunku wystawianego za granicę: w jakiej walucie
    powinien być wystawiony rachunek za eksport usług wykonanych na rzecz firmy
    zagranicznej (czy dopuszczalne jest wystawienie rachunku w PLN) oraz czy w celu
    wystawienia rachunku na rzecz firmy z kraju nie będącego członkiem UE wymagany
    jest NIP UE.
    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-06-04 18:34:21
    Temat: Re: jaki rachunek przy eksporcie usług
    Od: alterNative <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik p...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > wystawienia rachunku na rzecz firmy z kraju nie będącego członkiem UE wymagany

    waluta - dowolna (oby była wymienialna ;))
    język - dowolny (oby wszyscy się zrozumieli, czyli ewentualne tłumaczenie)
    nip - dowolny (bo to nie ma znaczenia w przypadku kraju spoza UE)

    Jacek (AlterNative)

    "... i tak łatwiej sie wymawia niż "uczciwy polityk."

  • 3. Data: 2005-06-04 18:39:24
    Od: p...@o...pl

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek (AlterNative)
    >
    > "... i tak łatwiej sie wymawia niż "uczciwy polityk."

    Bardzo dziękuję