  • 1. Data: 2005-06-04 05:54:19
    Temat: gafa w rozliczeniu rocznym
    Od: "tofik" <t...@i...pl>

    wlasnie sie zorientowalem ze zle podsumowalem rozliczenie roczne ....
    nie zawarlem w nim wplywow 2 umow o dzielo i okazalo sie ze druga strona nie
    dostarvczyla mi PIT 8B

    trzebaby zlozyc korekte i nadplacic ewentualnie ale
    jak mam te umowy wliczyc skoro nie mam pit 8B?

    Czy moge to sobie policzyc ile powinno byc tzn koszty 20% i na tej podstawie
    przychod i dochod i tak ujac w korekcie?
    Czy moze cos dodatkowo wyjasniac w US?

  • 2. Data: 2005-06-04 12:21:10
    Temat: Re: gafa w rozliczeniu rocznym
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tofik wrote:
    > jak mam te umowy wliczyc skoro nie mam pit 8B?
    dopomnieć się o pit 8b

    > Czy moge to sobie policzyc ile powinno byc tzn koszty 20% i na tej podstawie
    > przychod i dochod i tak ujac w korekcie?
    tak, z tym, że jak dostaniesz pit i będzie się różniło to czeka cię to
    jeszcze raz

    > Czy moze cos dodatkowo wyjasniac w US?

    liścik z wyjasnieniem z jakiego powodu składasz korektę.