eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijakie koszty ponosi pracodawca › Re: jakie koszty ponosi pracodawca
  • Data: 2008-03-18 12:34:44
    Temat: Re: jakie koszty ponosi pracodawca
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    chris pisze:
    > Witam serdecznie
    >
    > Potrzebuje dwóch wyliczeń, mam nadzieję, ze pomożecie:
    >
    > 2500 zł netto na umowę o prace - ile to kosztuje pracodawce?
    > 3000 zł netto na umowę o pracę - ile to kosztuje pracodawce?
    >
    > Nie chodzi tylko o zamianę kwot na brutto, zorientowani będę wiedzieć o
    > co pytam.
    >
    > pozdrawiam i z góry dziękuję


    Wpisz w google "kalkulator wynagrodzeń" i dostaniesz to co chcesz.

    2500zł - 4167zł
    3500zł - 5882zł

    Nie ręczę za poprawność, obliczyłem na kalkulatorze w praca.gazeta.pl

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1