  • 1. Data: 2004-12-22 14:03:53
    Temat: jas
    Od: "opłata pocztowa - koszt?" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Płacę na Poczcie za przelewy składek do ZUS-u - 10.50zł miesięcznie
    za przelewy do US - PIT 4 PIT 5 VAT 7 - również 10.50zł
    Za przelew na konto banku w którym zaciągnąłem kredyt na zakup auta do DG -
    5zł miesięcznie
    Czy te opłaty to koszty DG - jak poprawnie je księgować
    prosze o info
    pzdr jas

  • 2. Data: 2004-12-22 14:21:50
    Temat: Re: jas
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Czy te opłaty to koszty DG
    *IMVHO* Tak.

  • 3. Data: 2004-12-22 14:51:46
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    opłata pocztowa - koszt? wrote:
> [...]
    > za przelewy do US - PIT 4 PIT 5 VAT 7 - również 10.50zł
    > Za przelew na konto banku w którym zaciągnąłem kredyt na zakup auta do DG -

    O Boze ... jak mozna tak kase marnowac! Zaloz sobie firmowe konto w np.
    mBanku ... 0 zl prowadzenie konta, 1 zl przelew dowolny, 0 zl przelew do
    ZUS i US.

    Jedyny bol to oplata za wyplaty z bankomatu ale mozna to obejsc
    zakladajac bezplatnego RORa i przelewac sobie z firmowego na prywatny i
    wyplacajac z bankomatu. Wtedy placisz tylko 1 zl za przelew miedzy
    rachunkami - a z tego co zapowiadaja to oplata ta tez bedzie zniesiona.

    --
    Arek

  • 4. Data: 2004-12-22 15:13:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Arek P. wrote:

> [...]
    > i wyplacajac z bankomatu. Wtedy placisz tylko 1 zl za przelew miedzy
    > rachunkami - a z tego co zapowiadaja to oplata ta tez bedzie

    Zniesienia tej opłaty akurat nie zapowiadają. Mają znieść opłaty przy
    wszelkich mBiznes <-> mBiznes czyli np
    mBiznes Konto <-> mBiznes Max
    mBiznes Konto X-a <-> mBiznes Konto Y-a
    itp

    W oryginalnym poście pisze, że chodzi o opłaty na poczcie to jest to
    pewnie Giro Składka. Z tego wynika, że autor nie otrzymuje przelewów na
    konto i nie potzrebuje kart ani przelewów do wypłaty z konta.
    Problemem jest wtedy wpłata na to konto. Znam na razie dwie bezpłatne
    metody:
    1. Lukas eKonto bez tokena i karty
    2. ING OKO, ale bezpłatny przelew tylko raz w miesiącu

  • 5. Data: 2004-12-22 15:22:34
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik jureq napisał:
    > Problemem jest wtedy wpłata na to konto. Znam na razie dwie bezpłatne
    > metody:
    > 1. Lukas eKonto bez tokena i karty
    > 2. ING OKO, ale bezpłatny przelew tylko raz w miesiącu

    3. Konto lokacyjne w Raiffeisen Banku.
    4. Bankomaty depozytowe mBanku.

    pzdr

    Tomek

    Dla menedzerow! >>> http://link.interia.pl/f1842

  • 6. Data: 2004-12-22 15:26:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > 4. Bankomaty depozytowe mBanku.

    Wszystkie trzy? ;-))

  • 7. Data: 2004-12-22 15:33:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik jureq napisał:

    > Wszystkie trzy? ;-))

    Ja tam w Łodzi mieszkam:-)))))

  • 8. Data: 2004-12-23 09:16:36
    Od: "ash" <a...@p...net>

    "opłata pocztowa - koszt?" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    DG -
    > 5zł miesięcznie
    > Czy te opłaty to koszty DG - jak poprawnie je księgować

    Ja też w ostatnim miesiącu zapłaciłem haracz Poczcie Polskiej, bo nie miałem
    jeszcze konta firmowego -
    i nie popuszczę - wpisuję to w "pozostałe wydatki"

    Pozdrawiam,
    Ash