    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
    Date: Mon, 22 Jun 2009 16:13:59 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 czerwiec 2009 15:50
    (autor Michał
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h1o262$kg2$1@inews.gazeta.pl>):

    > dzieki za informacje, szczerze mówiąc nie przyglądałem się za bardzo
    > ofertom, a w mbanku o ile pamiętam było wsystko za darmo a tam tez mam
    > prywatne:)

    No jak masz prywatne, to kwestia zastanowienia się. Bo w mBanku przelewy są
    płatne, w Aliorze nie. I mBank ma MSZ gorszy system transakcyjny, zwłaszcza
    teraz, jak go skopali ekstremalnie z wyglądem i logiką, a nie dołożyli
    podstawowych operacji, jak szukanie wg kontrahentów czy Generowanie
    Poprawnego CSV.

    W Aliorze konto osobiste kosztuje 3zł miesięcznie, a firmowe darmowe jest.
    w mBanku osobiste jest darmo, ale przelewy kosztują z biznesowego. Więc jak
    się robi 3 przelewy miesięcznie, to Alior wychodzi tak samo.

    > obroty na koncie beda dosc male pewnie kilka tys miesiecznie, a
    > saldo pewnie przewaznie zerowe - wplata od klienta i od razu wyplata:)

    No to jak często, to taniej Alior, bo każda wypłata to 1zł. Ale Alior-mBank
    nie poleci online oraz darmowych jest chyba 20 przelewów miesięcznie. Ale
    to i tak o 20 więcej niż mBank.

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4177 (20090622) __________

    A po co to dołączasz?

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Reklamom mówimy stanowcze nie.

    --
    Tristan