  • 1. Data: 2005-03-07 09:16:14
    Temat: jedna osoba 2 dg z osobna ksiegowoscia
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Witam
    Czy istnieje jakaś możliwość założenia przez osobę fizyczną dwóch
    rodzajów działalności. Przy czym jedną z pełną księgowością a drugą z
    KPiR. Może DG + jednoosobowa spółka ?
    Tak mnie to nurtuje w kontekscie wspomnianego na grupie art. 55 Prawa
    Telekomunikacyjnego.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 2. Data: 2005-03-07 09:17:52
    Temat: Re: jedna osoba 2 dg z osobna ksiegowoscia
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Asmodeusz napisał:

> [...]
    > KPiR. Może DG + jednoosobowa spółka ?
    > Tak mnie to nurtuje w kontekscie wspomnianego na grupie art. 55 Prawa

    Mnie wychodzi, że całość powinna iść na PK. Wydzielisz sobie osobne
    piątki i będziesz miał wszystko jasne.

    pzdr

    Tomek

    Portal z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f185f