  • 1. Data: 2005-03-07 09:39:34
    Temat: Urlop macierzyński i wychowawczy a KUP
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy mojej żonie przysługują koszty uzyskania przychodu za cały rok w wysokości
    1227 PLN, pomimo tego, że kwota wykazana w Pit11 jest niższa, z powodu
    przebywania na urlopie macierzyńskim i wychowawczym?

    Pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2005-03-07 09:47:39
    Temat: Re: Urlop macierzyński i wychowawczy a KUP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > 1227 PLN, pomimo tego, że kwota wykazana w Pit11 jest niższa, z
    > powodu przebywania na urlopie macierzyńskim i wychowawczym?

    Nie. Liczy się ilość miesięcy, w których przepracowała chociaż 1 dzień.
    To może wyjść inna kwota niż na PIT-11