  • 1. Data: 2005-03-07 07:32:21
    Temat: odliczenia - czy mozna
    Od: "adi" <z...@g...pl>

    witam - mam ogromna prosbe abyscie pomogli mi w rozwiazaniu pewnego rpoblemu.
    rozliczam sie wlasnie z Urzedem Skarbowym i wypełnaim PIT-y. Jest problem z -
    czy moge wziasc w odliczenia faktury VAT za :
    1) szkole pit-0
    2) meble kuchenne -to nie jest stala zabudowa
    3) szafka wiszaca lazienkowa
    4) rolety do okien (wewnetrzne)
    5) meble i fotele do salonu

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-07 09:03:52
    Temat: Re: odliczenia - czy mozna
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adi" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy moge wziasc w odliczenia faktury VAT za :
    > 1) szkole pit-0
    > 2) meble kuchenne -to nie jest stala zabudowa

    Witam,
    Nic z tych rzeczy nie mozesz odliczyc.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2005-03-07 20:44:08
    Od: Mario <n...@o...pl>

    pawelWN wrote:

    > Nic z tych rzeczy nie mozesz odliczyc.

    U mnie rolety przeszły, również przez kontrolę przy zwrocie.