  • Data: 2008-11-16 19:58:21
    Temat: Re: jeszcze raz srodek trwaly
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-11-2008 o 20:43:49 wsm <w...@s...pl> napisał(a):

    > Czyli amortyzuję body cyfrowe? Ale, j.w. zacytowane, body cyfrowe to nie
    > jest urządzenie kompletne, więc zdaniem Gotfryda nie może podlegać
    > amortyzacji. Więc jak?
    > WSm

    Nie, tworzysz nowy ŚT, z wartością początkową
    równą sumie wp aparatu i obiektywu i amortyzujesz
    całośc, wpierw minusując koszty obektywu jako
    że on był już zamortyzowany (oczywiście minusujesz
    na bieżąco, nie korygujesz przeszłości).

    Z tego wynika że poprzedni ŚT (z którego bierzesz
    obiektyw) znika - mam gdzieś w papierach info
    od doradcy jak to najlepiej zapapierkować,
    tak z głowy to zwyczajnie wykreślasz z EŚT
    - pamiętając że wisi Ci na stanie stare body
    (kontrola może się zapytać co się z nim stało).

    Pozdrawiam,
    Tomek