  • 1. Data: 2004-02-14 10:22:56
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Grzegorz Kozlowski" <m...@t...pl>

    Założyłem jednoosobowa działalność gospodarcza w grudniu 2003.
    Kiedy musze kupić i fiskalizować kasę?
    Z góry dziękuję za odpowiedz
    Pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2004-02-14 13:40:00
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Grzegorz Kozlowski napisał:

    > Założyłem jednoosobowa działalność gospodarcza w grudniu 2003.
    > Kiedy musze kupić i fiskalizować kasę?

    Tak. Nie. Być może. (TM)

    Maddy ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-14 18:23:40
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    > Tak. Nie. Być może. (TM)
    >
    > Maddy ;-)
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    No nie wprowadzaj w błąd. Pytanie było "Kiedy.."
    a nie czy?
    Tak więc słuszna odpowiedź jest:
    Jutro. Za miesiąc. Za rok.
    Nigdy. albo
    Już dawno powinieneś mieć.
    Chyba niczego nie pominąłem. :-)

    Marek

  • 4. Data: 2004-02-14 19:15:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004, Maddy wrote:

> [...]
    >+
    >+ > Założyłem jednoosobowa działalność gospodarcza w grudniu 2003.
    >+ > Kiedy musze kupić i fiskalizować kasę?

    Łopatologicznie: nie mam kasy.
    A ile czasu mam DG można sprawdzić na google :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-14 20:11:34
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 14 lut 2004,Grzegorz Kozlowski napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Założyłem jednoosobowa działalność gospodarcza w grudniu 2003.
    > Kiedy musze kupić i fiskalizować kasę?
    > Z góry dziękuję za odpowiedz
    > Pozdrawiam Grzegorz

    Nie wiem jak teraz ale kiedys trzebabylo miec kase po osiagnieciu
    pewnego obrotu.Teraz pewnie jest tak samo?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 6. Data: 2004-02-14 21:32:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004, kuba wrote:
    [...]
    >+ Nie wiem jak teraz ale kiedys trzebabylo miec kase po osiagnieciu
    >+ pewnego obrotu.

    ...z osobami fizycznymi. Obrót z firmami się "nie liczy" !
    No i są nadal pewne zwolnienia "tematyczne" - z tytułu
    rodzaju DG (coraz mniej ich jest...).

    >+ Teraz pewnie jest tak samo?

    W rozporządzeniu jest: "do 31.XII.2004".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-02-15 13:18:46
    Od: "Grzegorz Kozlowski" <m...@t...pl>

    > Nie wiem jak teraz ale kiedys trzebabylo miec kase po osiagnieciu
    > pewnego obrotu.Teraz pewnie jest tak samo?

    tak na pewno po osiagniecu jakiegos obrotu. tylko jakiego ??

  • 8. Data: 2004-02-15 13:19:51
    Od: "Grzegorz Kozlowski" <m...@t...pl>

    > ...z osobami fizycznymi. Obrót z firmami się "nie liczy" !
    > No i są nadal pewne zwolnienia "tematyczne" - z tytułu
    > rodzaju DG (coraz mniej ich jest...).

    > W rozporządzeniu jest: "do 31.XII.2004".

    jak znalezdz to rozporzadzenie ??

  • 9. Data: 2004-02-17 13:05:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Grzegorz Kozlowski wrote:

    > jak znalezdz to rozporzadzenie ??

    Szukaj gdzie chesz..

    chocby w

    www.sejm.gov.pl

    A jakchcesz tu pomocy to napisz o co ci chodzi a nie szukaj wrozek.

  • 10. Data: 2004-02-18 01:17:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Feb 2004, Grzegorz Kozlowski wrote:

> [...]
    >+ > pewnego obrotu.Teraz pewnie jest tak samo?
    >+
    >+ tak na pewno po osiagniecu jakiegos obrotu. tylko jakiego ??

    Dla ciebie będzie to drugi rok, czyli już "normalnie".
    Zajrzyj do tego rozporządzenia - z 23.grudnia 2002 "ze zmianami"...
    +++
    3) podatników, u których kwota obrotu z działalnoœci, o której mowa w art.
    29 ust.1 nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym kwoty 40 000 zł i
    którzy nie byli wczeœniej objęci obowišzkiem ewidencjonowania, z
    zastrzeżeniem ust. 7.
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd