    From: "Wiola" <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasa fiskalna a UoR
    Date: Sat, 3 Jan 2004 08:48:23 +0100

    Użytkownik "plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bt4ij6$amj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Inne rozwiazanie z praktyki Pani Wiolu, firma wogole nie ksiegowala
    > paragonow fiskalnych (zadnych). Tylko ze kazda sprzedaz dokumentowala
    > faktura ;) I do niej przypinala (badz nie) paragony ;) Uproszczenie ?
    Hm...
    -------------------------------------
    Czy ja jeszcze śpie ale chyba wystawianie podwójnie dokumentów nie jest
    uproszczeniem wiec jaki były sens ksiegowania podwójnie sprzedazy no chyba
    żeby zawyżyć sprzedaż bo jak inaczej chciałby Pan Marcin to księgować
    paragon na sprzedaż a fakture na korekte czy odwrotnie .Ten przykład nie
    jest żadnym uproszczeniem ja też ksieguje tylko paragon jeśli wystawino
    fakturę na życzenie detalisty i podpinam pod paragon ale robie to w terminie
    .Ja tylko zastawiałam sie nad sytuacjia gdy część dokumnetów sprzedaży
    ksieguje codziennie a cześć raz na miesiąc zbiorczo .I to nie w sensie że
    jest to błąd tylko czy nie jest to zbyt duże uproszczenie.
    Wiola