  • Data: 2006-01-30 17:41:33
    Temat: Re: kasy fiskalne, a jednak
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@N...alpha.net.pl> napisal(a):

    > A ja nic nie kumam:(czy podatnik prowadzący tylko sprzedaż wysyłkową od
    > 01.06.2005 z kompletna ewidencja kupujących( adres imie i nazwisko)wpłaty
    > tylko na konto bankowe tez musi mieć kasę fiskalną od 01.01.06?

    Moim zdaniem nie. Jestem w tej samej sytuacji. Tylko wiesz, problem jest taki,
    że przy sprzedaży wysyłkowej musi się dać powiązać przelew z transakcją. Raz
    wyjdzie, że się nie da i wpadasz w kasę. :( Wcześniej, przy małym obrocie,
    zawsze był luz że w razie czego działa zwolnienie "kwotowe". Teraz nie ma.
    Znowu wyjdzie, że kupię kasę no. :( Tzn. dziewczyna kupi. Ja już kiedyś
    się wystraszyłem i kupiłem. Niedługo potem interes się skończył, przestałem
    sprzedawać osobom fizycznym i kasa się kurzy. Teraz historia powtórzy się,
    coś czuję. :(
    --
    Samotnik