  • 1. Data: 2002-01-05 16:52:49
    Temat: kiedy vat?
    Od: "artur" <a...@i...pl>

    witam
    kiedy sie przechodzi na vat (obecnie mam ryczalt ewidencjonowany)
    dzieki

  • 2. Data: 2002-01-05 16:57:04
    Temat: Re: kiedy vat?
    Od: "bob" <b...@k...net.pl>

    wtedy kiedy obroty za poprzedni rok podatkowy są wieksze niz 10 tys euro

    Użytkownik artur <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a17b1g$31o$...@o...icpnet.pl...

  • 3. Data: 2002-01-06 10:56:32
    Od: "Dariusz Domagała" <i...@n...com.pl>

    Czyli 38500 zł

    Darek

  • 4. Data: 2002-01-07 08:49:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "bob" <b...@k...net.pl> wrote in message news:a17bnb$b1u$1@news.tpi.pl...
    > wtedy kiedy obroty za poprzedni rok podatkowy są wieksze niz 10 tys euro

    A nie "od momentu przekroczenia" kwoty 10 000 Euro wg kursy ogloszonego w
    rozporzadzeniu?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-01-10 22:37:42
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > witam
    > kiedy sie przechodzi na vat (obecnie mam ryczalt ewidencjonowany)

    Przechodzisz kiedy chcesz (sam możesz przejść) lub obowiązkowo w momencie
    przekroczenia obrotu w wysokości 38500 w tym roku. (powinienieś złożyć VATR
    najpóźniej w tym dniu). W poprzednim roku była to kwota 39500.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 6. Data: 2002-01-11 14:46:09
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > (powinienieś złożyć VATR najpóźniej w tym dniu). W poprzednim roku
    > była to kwota 39500.
    Oczywiście 39800. Sorry!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"