  • 1. Data: 2012-04-04 14:40:03
    Temat: kiedy zwroty nadpłaty?
    Od: "marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
    No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jakiś drobny
    zakup.

  • 2. Data: 2012-04-04 18:49:20
    Temat: Re: kiedy zwroty nadpłaty?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
    > Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
    > No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jakiś
    > drobny zakup.

    ja dostałem po miesiacu.

  • 3. Data: 2012-04-04 20:19:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:jlhu2g$8on$2@inews.gazeta.pl>:

    > ja dostałem po miesiacu.

    Nie o to pytał! Ze zwrotu w terminie "dodatkowego grosza" nie będzie ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2012-04-04 21:38:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Apr 2012, 'Tom N' wrote:

    > Nie o to pytał! Ze zwrotu w terminie "dodatkowego grosza" nie będzie ;-)

    ROTFL!
    No ale jak to mawiaja - "grupowicz dostaje komentarz do tego co
    napisał, nie do tego o czym myslał" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-04-04 23:47:29
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Kiedy można się spodziewać zwrotu nadpłaty podatku?
    > No wiecie, nie przelewa się i dodatkowy grosz by się przydał na jakiś
    > drobny zakup.

    ja zlozylem 22. marca a dostalem teraz w poniedzialek...

  • 6. Data: 2012-04-04 23:56:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-04, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > ja zlozylem 22. marca a dostalem teraz w poniedzialek...

    Ja złożyłem na początku marca (przez e-Deklaracje), po tygodniu dostałem
    wezwanie do US żeby się z dokumentami stawić, "bo się rozliczam w tym
    urzędzie pierwszy raz". Kasy nadal niet, a co zaoszczędziłem na drukowaniu
    PIT musiałem zużyć na drukowanie przelewów dokumentujących przelewy
    za internet. Życie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-04-05 08:15:36
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > urzędzie pierwszy raz". Kasy nadal niet, a co zaoszczędziłem na drukowaniu
    > PIT musiałem zużyć na drukowanie przelewów dokumentujących przelewy

    ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
    zamiast UPO-wyglada na to, ze zaczynaja doceniac standardowa komunikacje ;)
    zadnych wezwan do stawienia i przedstawienia dok. a kasa do zwrotu byla
    gruba...

  • 8. Data: 2012-04-05 08:28:27
    Temat: Re: kiedy zwroty nadp?aty?
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-05 08:15, wromek pisze:

    > ja pierwszy raz od chyba 3 lat zlozylem recznie bo potrzebowalem pieczatke
    > zamiast UPO ....

    Jakaś istotna różnica?

    --
    spp

  • 9. Data: 2012-04-05 11:09:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-05, spp <s...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jakaś istotna różnica?

    Dla banków tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-04-05 11:09:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Apr 2012, spp wrote:

    > Jakaś istotna różnica?

    Jak np. do kontrahenta lub banku (kredyt), to zasadnicza.
    Pieczatka na fakcie złożenia deklaracji i pieczatka na fakcie
    zadeklarowania konkretnej kwoty do opodatkowania to dwie
    różne pieczatki ;)

    pzdr, Gotfryd