  • Data: 2005-08-13 20:50:06
    Temat: Re: klopoty ze skladkami ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Aug 2005, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A co napisałem poniżej?

    ...że trzeba przez kilkadziesiąt lat jeszcze "głodzić emerytów".
    A jak widać wyżej pozostawienie "systemów" nie rozwiąże problemu
    - skoro dotąd nie rozwiązało.

    > A jakie znaczenie ma nazwa?

    W sumie to mi wychodzi że nie tyle nazwa jest nieprawidłowa
    a sposób obciążenia. Przyjmując wszystkie argumenty które
    podałeś należałoby każdego narodzonego obywatela obciążyć
    "obowiązkiem" (weksel ? :>) - bo absurdem jest iż najpierw
    w ramach polityki prorodzinnej (podłej bo podłej, może będzie
    lepsza jak "obiecujący" wybory wygrają :>) wspiera się
    (dobrze, nie krzyczcie...) dzietność, później już realnie
    wydaje się całkiem spore kwoty na kształcenie - po to żeby
    najlepszym rozwiązaniem dla gościa w którego wpakowano
    owe pieniądze była... ucieczka z kraju.
    Widzisz problem ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd