  • Data: 2002-08-15 09:41:57
    Temat: Re: komórka w firmie
    Od: "KaWu" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nadążam !
    > Dlaczego VAT z abonamentu ("firmowego" telefonu !) ma iść
    > "w koszty", a nie "w odzysk" ??

    Chodzi mi o odliczenie vat w ewidencji zakupów.

    > I o co chodzi z sugestią że abonamentu (bądź VATu, nie jest dość jasno)
    nie można odliczać ?

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Właśnie nie jestem pewien czy można odliczać abonament? Bo np. jeżeli wezmę
    sobie abonament za 100 zł i tam będzie 30 min gratis-to czy mogę odpisywać
    vat z faktury (jeżeli np wydzwonię 20 min). Czy można dopiero odliczać vat
    od rozmów które przekroczyły darmowe 30 min?

    Pozdrawiam Krzysiek