  • 1. Data: 2004-06-18 14:36:30
    Temat: koncert artysty z UE w Polsce
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Co zrobić z tym fantem??
    Artysta włoska wystąpiła w Polsce, wystawiła rachunek w euro, zapłaciliśmy
    no i teraz jak to ugryźć? Ani my, ani jak sądzę artystka, nie mamy nadanego
    VAT UE.
    Miejscem świadczenia usługi zgodnie z art. 27 ust. 2 punkt 3 jest Polska,
    czy zatem nic nie musze robić z tym fantem, czy powinnam jakąś fakturę
    wewnętrzną wystawić?
    Pomóżcie proszę, bo w temacie export/import usług jestem zielona.

    Magdi

  • 2. Data: 2004-06-21 19:20:39
    Temat: Re: koncert artysty z UE w Polsce
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> wrote in message
> [...]
    > wewnętrzną wystawić?
    > Pomóżcie proszę, bo w temacie export/import usług jestem zielona.

    i nikt nie spróbuje mi pomóc? :-(
    jeszcze raz zmartwiona Magdi