  • Data: 2005-02-09 00:04:03
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2dd0.00000b10.42094d3b@newsgate.onet.pl...
    > wiem, że od podmiotów zatrudniających kilka osób ZUS wymaga do rozliczeń
    > konta emailowego, które spełnia jakieś tam ich wymogi (IMHO jeszcze jeden
    > sposób na wyłudzenie pieniędzy od podatnika) i że podobno żadne bezpłatne
    > konta nie spełniają tego wymogu.
    >
    > Czy znacie jakieś serwery, gdzie NAJTANIEJ można założyć takie konto?

    Nic mi o tym nie wiadomo. ZUS w ogole nie moze zadac abys mial jakiekolwiek
    konto e-mail. To znaczy zadac mu nikt nie zabroni, podobnie jak na przyklad
    zadac, abys co czwarty dzien na kolacje zjadal trzy plasterki sera
    tylzyckiego (o ile on wystepuje w plasterkach, choc to akurat dla zusu moglo
    by nie miec wiekszego znaczenia :), no ale co z tego wynika, to wiadomo...

    To chyba albo jakies nieporozumienie, albo zdecydowanie nie jestem na
    biezaco (co nie jest wykluczone). A co, ktos wymyslil taka forme
    marketoidowego belkotu: "konto e-mail spelniajace wymogi ZUS" ? Heh, niezle.

    Do przesylania droga elektroniczna dokumentow, jakies osobne konto e-mail w
    zasadzie nie jest potrzebne

    marekz