  • Data: 2005-02-10 08:00:19
    Temat: Re: konto emailowe spełniające wymogi ZUS
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 lut o godzinie 21:53, na pl.soc.prawo.podatki, Tomasz Lam [ZULU]
    napisał(a):

    raz na rok potrzebne.

    > Yhm, albo coś przespałeś, alboco, bo idziesz do ZUS z dyskietką z
    > wnioskiem i wracasz majac na tej dyskietce certyfikat, czyz nie???

    Dobrze prawicie kumie, dobrze ;0

    > To po uj Ci e-mail???

    Np. po to by osoba której prowadzi się elektroniczną wymianę /LOL - toż to
    jednostronne tylko jest/ dokumentów nie musiała się fatygować do nas z
    dyskietką.
    Tworzymy jej wniosek W03, wysyłamy na jej maila, ona odbiera i kopiuje na
    floopa, udaje się z tym do ZUSu. Zanim ta osoba będzie u siebie w domu, ja
    mam już w "Płatniku" certyfikat.
    Taki jest akurat układ u mnie - mój petent ma ok 40km do mnie a ZUS jest
    jeszcze dodatkowo .... w przeciwną stronę :)
    czy w takich przypadkach powiesz że 'na uj Ci konto e-mail' ? ;)

    --
    Herbi
    10-02-2005 09:00:08