  • 41. Data: 2010-06-19 10:05:52
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ale konstrukcyjnie to i owo dawało się AFAIR (co najmniej w przeszłości,
    > dawno nie korzystałem) załatwić w oddziale PKO.

    No to raczej w drugą stronę. Po latach, jak już Inteligo zostało
    przejęte przez PKO, to część rzeczy dodali. Ale oni i tak mają
    babciooddziały.

    > Ależ rozumiem.
    > Tylko nie przedstawiaj braku takiej możliwości jako *zalety* -

    No bo to jest zaleta dla kogoś, kto nie chce korzystać. Tak samo jak
    zaletą dla kogoś, kto nie chce korzystać z przyczepy jest auto bez
    przyczepy.

    > to jest
    > właśnie "normalna usługa", płatna (jakoś płatna), i tyle.

    No i skoro z niej nie chcę korzystać, to jej brak jest zaletą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-06-19 12:51:37
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Podawałem konkretny przykład - Inteligo, i z tego co pamiętam
    > z okresu zakładania konta, istniała pełna swoboda wyboru, papierki
    > można było załatwić zarówno w oddziale PKO jak i czysto korespondencyjnie.

    Ehm, to dopiero wtedy, gdy Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.
    sprzedał Inteligo do PKO BP. Swoje konto zakładałem przed sprzedażą
    i był kontakt wyłącznie korespondencyjny.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 43. Data: 2010-06-19 12:53:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > No to raczej w drugą stronę. Po latach, jak już Inteligo zostało
    > przejęte przez PKO, to część rzeczy dodali. Ale oni i tak mają
    > babciooddziały.

    No i dają nieźle popalić. Po przejęciu Inteligo przez PKO BP
    nieopatrznie (piętno! nie sprawdziłem zawczasu) pobrałem
    kasę z bankomatu PKO BP. Przywalili normalną prowizję, jak
    za pobranie obce. I robią to do dziś.

    I teraz, aby wydłubać gotówkę muszę się przerzucić przez ROR :(

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 44. Data: 2010-06-19 13:10:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.06.2010 11:38), Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 19 Jun 2010, mvoicem wrote:
    [...]
    > Nie odnosiłem się do "banków marmurkowych" w Twoim rozumieniu,
    > odnosiłem się do banku z dostępem elektronicznym w którym jest
    > *możliwy* dostęp 'en-face' :)
    > I to jest zaleta, nie wada (może i kosztuje, ale jak klienci
    > korzystają niewiele, to i kosztuje niewiele).

    [...]
    > Ano jest.
    > To teraz poproszę o wskazanie wad takiego rozwiązania jak w Inteligo
    > - że w razie czego *można* (i *tylko* można!) załatwić niektóre
    > rzeczy niekorespondencyjnie, zanosząc papierek do oddziału PKO.

    Niezupełnie twierdzę że rozwiązanie w Inteligo jest złe. Chodzi mi o to,
    że mBank w czasie kiedy powstał (Inteligo jeszcze nie było), zrywając z
    marmurkiem poczynił znaczący krok na przód.

    Z resztą - (popraw mnie jeżeli się mylę ) Inteligo też w swoich
    początkach było bytem czysto wirtualnym.

    Gdyby nie powstał mBank , zaś Inteligo zostałoby stworzone nie przez
    Bankgeselshaftcostam tylko przez PKO, stawiam dolary przeciwko orzechom
    że nie byłoby możliwości załatwienia wszystkiego korespondencyjnie i po
    pewne rzeczy trzebaby drałować do oddziału.

    p. m.

  • 45. Data: 2010-06-19 14:01:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.06.2010 14:53), Jacek_P wrote:

    > No i dają nieźle popalić. Po przejęciu Inteligo przez PKO BP
    > nieopatrznie (piętno! nie sprawdziłem zawczasu) pobrałem
    > kasę z bankomatu PKO BP. Przywalili normalną prowizję, jak
    > za pobranie obce. I robią to do dziś.

    E, u mnie jest bez prowizji.

    > I teraz, aby wydłubać gotówkę muszę się przerzucić przez ROR :(

    ROR Inteligo czy jakiś PKOwski ROR?

    p. m.

  • 46. Data: 2010-06-19 18:09:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-19 14:53, Jacek_P pisze:
    > No i dają nieźle popalić. Po przejęciu Inteligo przez PKO BP
    > nieopatrznie (piętno! nie sprawdziłem zawczasu) pobrałem
    > kasę z bankomatu PKO BP. Przywalili normalną prowizję, jak
    > za pobranie obce. I robią to do dziś.

    żę kę? Od zawsze wybieram tak kasę i nigdy nie płaciłem żadnej prowizji.
    Nie wybrałeś przypadkiem w bankomacie PeKaO?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2010-06-19 21:32:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > żę kę? Od zawsze wybieram tak kasę i nigdy nie płaciłem żadnej prowizji.
    > Nie wybrałeś przypadkiem w bankomacie PeKaO?

    Nie. PKO BP. Dalej rzeźbię z tego bankomatu, ale muszę przechodzić
    przelewem przez ROR-a.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 48. Data: 2010-06-19 21:34:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    mvoicem napisal:
    > ROR Inteligo czy jakiś PKOwski ROR?

    PKO BP tzn. ten 'w technologii Inteligo' a nie natywny Inteligo.
    Koszt zerowy, ale upierdliwość czasowa duża.

    BTW aby była jasność: w Inteligo mam konto firmowe i za pobieranie
    z niego gotówki w bankomacie PKO BP kasowano mi prowizję. Nie wiem,
    jak wygląda to w sytuacji wybierania gotówki z ROR-a Inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 49. Data: 2010-06-20 06:36:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek_P wrote:

    > BTW aby była jasność: w Inteligo mam konto firmowe i za pobieranie
    > z niego gotówki w bankomacie PKO BP kasowano mi prowizję. Nie wiem,
    > jak wygląda to w sytuacji wybierania gotówki z ROR-a Inteligo.

    No ale to chyba normalne było kiedyś, że operacje w bankomacie
    kartą z firmowego w wielu bankach były jakoś płatne nawet jeśli bankomat był
    "własny".
    Ja zawsze wybierałem kartą z ROR Inteligowego bezpłatnie.
    Tyle, że to było tak dawno, że nikt nie pamięta takich opłat, bo dziś wydaje
    się nie mogli kiedyś tak doić klientów.
    A teraz w Inteligo po zmianie na nową taryfę pojawiła mi się np na firmowym
    opłata
    miesięczna 1zł za kartę, która od zawsze była nieaktywowana, bo ta karta
    była do niczego niepotrzebna.
    W starej taryfie tej opłaty nie było, a karta sobie była nieaktywna.
    Teraz pewnie się okaże, że nie da się z tej karty zrezygnować.

  • 50. Data: 2010-06-21 07:43:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010, Jacek_P wrote:

    > Ehm, to dopiero wtedy, gdy Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.
    > sprzedał Inteligo do PKO BP.

    A prawda. Niemniej od wtedy był to plus (i mam nadzieję nadal
    jest), podobnie jak dostępność bankomatów w oddziałach :)

    pzdr, Gotfryd