  • Data: 2004-11-06 20:28:15
    Temat: Re: kontrola z urzędu skarbowego
    Od: e...@p...onet.pl (z?odziej podatk?w) szukaj wiadomości tego autora

    "Jerry" <n...@n...pl> wrote in message news:<clm5fn$2oi$1@news.onet.pl>...
    > czesc, zmien biuro rachunkowe, to kompletne bzdury i kontrola z us z
    > cala pewnoscia tym sie nie zajmuje.
    > wiem co mowie bo pracuje w ww urzedzie, oczywiscie w innym niz Twoj.
    > pozdrawiam
    > j.
    Ja akurat też podlegam pod Wodzisław Śląski i zauważyłem że jest to
    pytanie stawiane kazdemu na samym poczatku kontroli. W moim przypadku
    odpowiedz brzmiala ze nie wiem. Jak to pan nie wie ? Nie wiem bo
    bralem na piwo, a po drugie nie musze wiedziec bo ta wiedza nie jest
    mi do niczego potrzebna. Wazne aby na koniec dnia bylo jak najwiecej.
    Na tym sie skonczylo. Wiec nie bierz sobie tego pytania do serducha
    nawet jak by padlo. Splaw grzecznie i tyle.