  • 1. Data: 2003-04-11 10:01:09
    Temat: kopia paragonu
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    witajcie,

    mam problem (i to pilny) dokonałem zakupów w markecie (produkty do domu i do
    firmy), otrzymałem paragon.
    po 2 dniach zgłosiłem się do marketu w celu wystawienia faktury i okazało
    się że mam kopię paragonu a oryginał gdzień posiałem (dawali dwa paragony
    jeden do jakieś loterii).
    Teraz market nie chce mi wystawić faktury bo twierdzi że bez oryginału nie
    może :(, a na podstawie oryginalnej kopii też nie.
    zasłania się US i przepisami.

    to prawda ?
    co robić ?

    pzdr
    seba

  • 2. Data: 2003-04-11 10:23:01
    Temat: Re: kopia paragonu
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Sebastian Szymanowski wrote:

> [...]
    > Teraz market nie chce mi wystawić faktury bo twierdzi że bez oryginału
    > nie może :(, a na podstawie oryginalnej kopii też nie.

    Niestety prawda

    > co robić ?

    Na przyszłość - nie gubić paragonu.
    Na dziś - pogodzić się z faktem, że nie będzie faktury i kosztów
    uzyskania

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-11 10:26:25
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    [ciach]

    > Na przyszłość - nie gubić paragonu.
    > Na dziś - pogodzić się z faktem, że nie będzie faktury i kosztów
    > uzyskania

    dzieki, ale nie takiej odp. się spodziewałem ;(

    pzdr
    seba

  • 4. Data: 2003-04-11 14:26:17
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Jeśli dostałeś paragon fiskalny to nie może być kopia, bo ona zostaje na
    rolce w kasie. jeśli to był wypisany ręcznie może osoba wydająca się
    pomyliła. Z drugiej strony sklep ma obowiązek wystawienie faktury w ciagu 7
    dni od dokonania transakcji, więc jeśli to jest ich paracgon to nie rozumię
    problemu. Według mnie to tylko zła wola sklepu.
    Ewa
    Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:b763qc$3gl$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-04-12 06:06:16
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozumię
    > problemu. Według mnie to tylko zła wola sklepu.

    dostałem dwa paragony jeden oryginal a drugi na papierze (rolce)
    samokopiujacej i ten właśnie mam,

    a nasówa mi się jeszcze jedno pytanie czy mogę rządać kopii transkacji z ich
    systemu i czy ta kopia paragonu jest fiskalna ?

    pzdr
    seba

  • 6. Data: 2003-04-12 08:40:32
    Od: "Tedi" <tedi1126(nospam)@inetia.pl>

    Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:b78ada$3c96> dostałem dwa paragony jeden oryginal a drugi na

    Kup na rachunek słownik ortograficzny !

  • 7. Data: 2003-04-12 12:49:55
    Od: "Marek Rz." <n...@r...pl>

    niestety, to nie zła wola sklepu tylko przepisy

    > a nasówa mi się jeszcze jedno pytanie czy mogę rządać kopii transkacji z
    ich
    > systemu

    nie, przecież dostałeś paragon

    >i czy ta kopia paragonu jest fiskalna ?

    nie

  • 8. Data: 2003-04-13 17:26:56
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Tedi" <tedi1126(nospam)@inetia.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał
    > wiadomości news:b78ada$3c96> dostałem dwa paragony jeden oryginal a drugi
> [...]

    dzieki Tedi za radę, i sorki że uraziłem twoją poprawność ortograficzną,
    nie odpisuj na moje maile,

    pzdr
    seba

  • 9. Data: 2003-04-14 04:28:26
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Marek Rz." <n...@r...pl> napisał w wiadomości

    > niestety, to nie zła wola sklepu tylko przepisy

    > ich
    >
    > nie, przecież dostałeś paragon

    > nie

    dzięki serdeczne