  • 1. Data: 2004-05-07 11:42:30
    Temat: korekta Pit-4 ?
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam

    Od początku roku nie powinienem pracownikowi naliczać kwoty wolnej więć 3
    pity-4 poszły złe, teraz należałoby to wyprostować, ale słyszałem kiedyś że
    nie ma czegos takiego jak korekta pit-4 czy to prawda?

    Strebor

  • 2. Data: 2004-05-07 12:18:19
    Temat: Re: korekta Pit-4 ?
    Od: "Andzia" <t...@t...com.pl>

> [...]
    że
    > nie ma czegos takiego jak korekta pit-4 czy to prawda?

    A ja robiłam odwrotnie ;) Powinnam naliczać i nie naliczałam. Pan na
    szkoleniu powiedział mi, że nic z tym nie mogę zrobić. Pracownik sam to
    skoryguje w zeznaniu rocznym i zwrócą mu ten nadpłacony podatek. W tym
    przypadku też pewnie tak będzie (tzn. odwrotnie) i będzie musiał ten podatek
    dopłacić...
    Tak myślę...
    Pozdrawiam,
    Anka

  • 3. Data: 2004-05-07 12:41:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Andzia napisał:

> [...]
    > przypadku też pewnie tak będzie (tzn. odwrotnie) i będzie musiał ten podatek

    Swego czasu zostałam zrugana za korygowanie PIT-4 w przypadku gdy miałam
    przestac naliczac pracownikowi KUP a naliczalam dalej.
    Zostałam zrugana oficjalnie, na piśmie, z pouczeniem że to tylko
    zaliczki na podatek a ostatecznego rozliczenia dokona pracownik
    uwzględniając wszystkie swoje dochody.

    Niestety, było to jakieś 3-4 lata temu i pisemka juz nie posiadam.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-05-07 13:16:59
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > uwzględniając wszystkie swoje dochody.
    >
    > Niestety, było to jakieś 3-4 lata temu i pisemka juz nie posiadam.

    A ja i owszem, musialam skorygowac 11 PITow4 z 2003 roku, bo przy
    wyliczaniu uwzglednialam 8% jako ubezp. zdrowotne (zamiast 7.75%
    mozliwego do odliczenia) - pan urzednik w US po dodatkowym
    upewnieniu sie u kolezanki po fachu powiedzial, ze mam zlozyc
    korekty.

    Pozdrawiam,
    --
    A.