  • Data: 2003-09-25 07:55:34
    Temat: Re: korekta deklaracji VAT 7
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Sep 2003, Yennifer wrote:

    >+ Witam
    >+ Musze niestety zlozyc korekte VAT -7 za lipiec (powod:
    >+ nie zlozona w terminie).

    Wydawało mi się że restrykcja z nieuznawaniem VATu od
    spóźnionej deklaracji została "zdjęta" jakąś interpretacją.
    Mylę się ?
    Jak znajdę chwilę czasu to spróbuję odszukać czy mam
    jakieś info na HDD... !

    >+ Chcialabym wyzerowac Vat naliczony w tej deklaracji i przeniesc go do
    >+ deklaracji za miesiac sierpien.
    >+ No i wlasnie - jak to zrobic w rejestrze zakupow VAT?
    >+ Wyksiegowac (storno)wszystkie pozycje z lipca i ponownie
    >+ zksiegowac w sierpniu??
    >+ Bo chyba nie mozna tak zostawic jak jest??

    [UWAGA: dywagacje nie poparte niczym, jak tylko osobistym
    odczuciem z komplentacji widoku]
    - do rejestru f-ry powinny być wpisywane z datą otrzymania.
    Jak wytłumaczyć fakt że zostały otrzymane i później
    im się "odotrzymało" ?
    - pamiętam argument Maddy, IMHO słuszny: ewidencja ma zapewnić
    zebranie danych pozwalających na sporządzenie deklaracji
    (pod kątem braku wzoru ewidencji :)). IMHO z tego jeszcze
    nie wynika *nakaz* podsumowania wszystkiego co jest
    wpisane w danym miesiącu.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)