  • 11. Data: 2003-05-29 19:16:00
    Temat: Re: korekta do korekty?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 29 May 2003 00:54:15 +0200, "Magdalena Budzynska"
    <v...@v...pl> zakodował:

    >Dziekuje za pomoc.
    >Victoria

    Było
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=7i22vukt1qpv0r1u0o6lqkfrtj77q4gmlf%4
    04ax.com&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dkaizen%2Bkorekta%
    26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dpl

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 12. Data: 2003-05-29 20:50:09
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze raz się wtrące do dyskusji .
    > Czemu musisz wykazywać stan przed i po korekcie chyba że masz problem bo
    > probram lub wzór to jest problem

    No wlasnie tak mam - towar przed korekta i towar po korekcie...
    Victoria

  • 13. Data: 2003-05-29 20:52:11
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:bb3ekc$9oq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Co nalezy zrobic w przypadku, gdy do faktury byla wystawiona korekta, a
    > pozniej musi byc wystawiona nastepna korekta?
    > Dokladnie: faktura wystawiona na 20 pozycji, z 4 pozycji zrezygnowano,
    > nastapila korekta faktury. Nastepnie jeszcze z jednej pozycji zrezygnowano
    > nalezy zrobic korekte.

    Czy ktos z Was wystawil druga fakture kor korygujac oryginalna fakture lub
    korekte do korekty i US w czasie kontroli to zaakceptowal?
    Victoria

  • 14. Data: 2003-05-29 20:54:43
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

> [...]
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=7i22vukt
    1qpv0r1u0o6lqkfrtj77q4gmlf%404ax.com&rnum=1&prev=/gr

    Dziekuje za linka, niestety nie doszlo do ostatecznego rozstrzygniecia,
    teraz tez zdania sa podzielone... Nadal nie wiem, jak wystawic korekte...

    Faktura 20 pozycji
    Korekta nr 1
    przed: 20 pozycji
    po:18 pozycji
    Korekta nr 2 - skorygowane nastepne 3 pozycje z oryginalnej faktury
    przed: - oryginalnej faktury czy z korekty?
    po: 20-3 czy 20-2-3.

    Victoria

  • 15. Data: 2003-05-29 21:47:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 29 May 2003 22:54:43 +0200, "Magdalena Budzynska"
    <v...@v...pl> zakodował:

    >Dziekuje za linka, niestety nie doszlo do ostatecznego rozstrzygniecia,
    >teraz tez zdania sa podzielone... Nadal nie wiem, jak wystawic korekte...

    Formalnie musi być różnica. Co IMO jest wygodne i jak ja bym to
    rozwiązywał dla jasności sytuacji - masz w podanej dyskusji.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 16. Data: 2003-05-30 04:22:33
    Od: maruda <m...@g...mm.pl>

    29.05.2003 22:52, osoba o wdzięcznym nicku 'Magdalena Budzynska', napisała:
> [...]
    >

    > Czy ktos z Was wystawil druga fakture kor korygujac oryginalna fakture lub
    > korekte do korekty i US w czasie kontroli to zaakceptowal?

    Jeżeli chodzi o wiele faktur korygujących do jednej faktury oryginalnej
    (bez korekty do korekty), to ten sposób jest stosowany i nie budzi
    żadnych wątpliwości.

    W skrajnym przypadku mój dostawca posłużył się czterema fakturami
    korygującymi - w przeciągu tygodnia. Każda z nich dotyczyła jedynie
    ilości pozycji z faktury oryginalnej (nie zmiany ceny).

    Znany mi z doświadczenia sposób uważam za najwłaściwszy. Tzn. tylko
    korekta jednostopniowa: albo na ilość albo na cenę.

    Wiele firm woli jednak skorygować pozycje ilościowo, jak przy zwrocie
    towaru. I wystawić nową fakturę sprzedaży z nowymi cenami. Jest to
    zwiazane nie tylko z ograniczeniami programu; daje też jasność operacji
    magazynowych.