    From: "Ecto " <e...@...plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt-grudzien, dochod-styczen
    Date: Wed, 22 Dec 2004 10:27:40 +0000 (UTC)

    On 2004-12-21, MooSHEL <m...@w...pl> wrote:
    > A teraz jaśniej:
    > w podatkach funkcjonuje tylko jeden rodzaj kosztów. koszty poniesione W CELU
    > uzyskania przychodu, czyli koszty uzyskania przychodu. W dużym uogólnieniu i
    > nie do końca ściśle: abyś mógł mieć koszt, powinienieś mieć jakiś przychód.

    to ja sie podepne z pytaniem troche w temacie.

    jestem ryczaltowcem, wiec kosztow jako takich nie mam. chcialbym jednak kupic
    troche przyrzadow/narzedzi/itp (nie lapia sie kwotowo srodki trwale), ktore sa
    potrzebne do przyszlej (ewentualnej) dzialalnosci. jako iz jestem VATowcem, to
    chcialbym sobie ladnie poodliczac vat za to. czy US moze sie do tego doczepic?

    --
    Ecto