    From: "Aneta" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: księgowa na umowie
    Date: Thu, 14 Feb 2002 12:50:36 +0100

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <K...@c...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a4g4mt$902$...@d...ceti.com.pl...

    > Użytkownik "Aneta" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jest
    > doradztwa
    > osoba
    Nie
    > karę
    >
    > To ja się włączę w temat z pytaniem czy współwłaściciel firmy może sobie
    sam
    > prowadzić pełną księgowość. Zakładając oczywiście, że robi to dobrze,
    tylko
    > nie ma żadnych papierków na skończenie jakiegokolwiek kursu, szkolenia
    itp.?
    > Kasia

    może, ponieważ jako współwłaściciel firmy jest odpowiedzialny za rzetelne
    prowadzenie swoich ksiąg rachunkowych. Ustawodawca, wprowadził określone
    wymogi dla osób usługowo prowadzących księgi rachunkowe po to, by właśnie
    ten przedsiębiorca miał pewność, że powierzając komuś do prowadzenia księgi
    swojej firmy, będą one prowadzone rzetelnie i przez fachowców (w praktyce
    niestety różnie to bywa).
    Pozdr. Aneta