  • Data: 2003-03-11 07:55:12
    Temat: Re: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-03-2003 08:41, Użytkownik Gerard napisał:

    > Właśnie to mnie niepokoi, bo przecież nie pracowalem "równocześnie" więcej
    > niż u jednego pracodawcy.

    I tu sie na Tobie mści oszczędne dozowanie informacji w pytaniu.

    Koszty uzyskania przychodu przysługują Ci "za miesiąc" w którym
    pracowałeś. A więc jeżeli w żadnym miesiącu nie pracowałeś jednocześnie
    u dwóch pracodawców to przysługują Ci pojedyncze koszty uzyskania za
    każdy miesiąc pracy.

    Byc może PIT był wystawiany " z komputera" a widziałam juz program
    płacowy który pomimo że pracownik nie przepracował całego roku wstawiał
    w PICie oznaczenie iż jest to deklaracja za okres od 1 stycznia do 31
    grudnia - a co za tym idzie koszty uzyskania ujmował w kwocie rocznego
    limitu. Może toaka sytuacja i tu nastapiła?

    Generalnie, jeżeli nie pracowałes jednoczesnie u dwóch pracodawców
    musisz sobie skorygowac koszty do własciwej wysokości - koszty
    przysługujące z tytułu jednego stosunku pracy * ilośc miesięcy w których
    pracowałeś.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk