  • 1. Data: 2007-03-28 12:22:22
    Temat: kupno/darowizna działki - jaka forma transakcji
    Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam>

    Witam,
    mam takie pytanko, zamierzam kupić od ciotki nieruchomość w postaci działki,
    jaką formę transakcji wybrać najlepiej aby zminimalizować koszty całej
    operacji (chodzi o podatki), czy umowa kupna-sprzedaży czy może lepiej
    darowizna?, a może coś innego?

    PP

  • 2. Data: 2007-03-28 16:44:27
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:eudmm0$eph$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jaką formę transakcji wybrać najlepiej aby zminimalizować koszty całej
    > operacji (chodzi o podatki), czy umowa kupna-sprzedaży czy może lepiej

    A która to grupa podatkowa?
    Łapie się na zwolnienie z podatku od darowizn?

    Jeśłi nie to nic tańszego podatkowo niż umowa k-s nie znajdziesz.