  • Data: 2002-03-25 08:00:38
    Temat: Re: kwestionowanie odliczenia VAT
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-03-23 20:55, Użytkownik Bogdan Al. napisał:
    > Witam wszyskich ponownie.
    > Cały wic polega na tym, że faktura została wykazana zarówno w rejestrze jaki
    > w deklaracji. Jedyne a może i najważniejsze to to że nie odprowadziła od tej
    > trzansakcji podatku do US. I w dodatku z tego co wiem to olewa to dalej
    > mając w nosie wszystko i wszystkich w około.
    Bogdanie, to nie ty masz problem z wykazaniem pdstawy prawnej ale US.
    Poproś o pokazanie paluszkiem przepisu który uzaleznia odliczenie VAT
    przez Ciebie od zapłaty go przez kontrahenta. Wtedy można rozmawiać.
    Nie panikuj, weź głęboki oddech.
    Jezeli nie płacę VATu należnego, ale wykazuję go w rejestrach, to
    konskwencje tego dotyczą jedynie mnie, a nie wszystkich moich
    kontrachentów. I mam wtedy w nosi co najwyżej budżet państwa.
    Naprawdę nikogo tym nie krzywdzę (chociaz pan Belka pewnie sądzi
    inaczej :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk