  • 1. Data: 2002-01-24 12:24:43
    Temat: leasing operacyjny?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Czy coś sie zmieniło odnśnie leasingu operacyjnego?
    Mam FV na opłatę administracyjną i na I ratę, czy mogę je zaksięgować w
    całości w koszty???
    To jest sam. cięż.na 36 rat.
    Pozdrawiam K.

  • 2. Data: 2002-01-24 23:00:12
    Temat: Re: leasing operacyjny?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Kamila" <K...@2...pl> wrote in message
    > Czy coś sie zmieniło odnśnie leasingu operacyjnego?
    > Mam FV na opłatę administracyjną i na I ratę, czy mogę je zaksięgować w
> [...]

    jeżeli z punktu widzenia przepisów podatkowych to jest leasing operacyjny
    (nie jest istotne, jak umowa została nazwana) to IMHO faktury w całości w
    KUP

    Magdip

  • 3. Data: 2002-01-25 20:36:25
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Czy coś sie zmieniło odnośnie leasingu operacyjnego?
    | Mam FV na opłatę administracyjną i na I ratę, czy mogę je zaksięgować w
    | całości w koszty???
    | To jest sam. cięż.na 36 rat.

    Leasing operacyjny, czyli taka prawie dzierżawa.

    Sądzę, że idzie o informację o nieobowiązywaniu limitów kilometrówek, z uwagi na
    wygaśnięcie upoważnienia dla MT do ich ustalania. Ale, czy rzeczywiście tak
    jest - jeszcze nie analizowałem.

    Poczytaj:

    http://www.arthurandersen.com.pl/npid/0DF54ECFAA578D
    4FC1256B4800401F0D

    pozdrawiam
    majura

  • 4. Data: 2002-01-25 20:42:35
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2sfdn$jbd$...@n...onet.pl...

> [...]
    uwagi na
    > wygaśnięcie upoważnienia dla MT do ich ustalania. Ale, czy rzeczywiście

    ----------------
    W przypadku umów zawartych po 1.10.2001 nawet w przypadku samochodów
    osobowych nie ma problemu "km" - przepis art. 23 ust. 1 pkt 46 nie dotyczy
    takich umów.

    Pozdrawiam

    Orka

  • 5. Data: 2002-01-25 20:57:48
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | W przypadku umów zawartych po 1.10.2001 nawet w przypadku samochodów
    | osobowych nie ma problemu "km" - przepis art. 23 ust. 1 pkt 46 nie dotyczy
    | takich umów.

    Oczywiście, ale nie widzę innej możliwej do zasygnalizowania "zmiany" i
    założyłem, że idzie o "stare" umowy, czego jednak nie zwerbalizowałem, za co
    kajam się niezmiernie :-))

    pozdrawiam
    majura

  • 6. Data: 2002-01-25 20:58:50
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik majura <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2sglo$kub$...@n...onet.pl...

    > Oczywiście, ale nie widzę innej możliwej do zasygnalizowania "zmiany" i
    > założyłem, że idzie o "stare" umowy, czego jednak nie zwerbalizowałem, za
    co
    > kajam się niezmiernie :-))

    --------
    To była tylko uwaga dodatkowa - a nie poprawianie:-)

    Orka

  • 7. Data: 2002-01-25 21:06:52
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | To była tylko uwaga dodatkowa - a nie poprawianie:-)

    ...za którą szczerze dziękuję, takie poprawianie się wzajemne - moim zdaniem -
    ułatwia unikanie błędów w dyskusjach merytorycznych. Nieraz człowiek zagalopuje
    się zakładając, że odbiorca czyta jego myśli, a tymczasem... :-))

    pozdrawiam
    majura