  • 1. Data: 2002-01-24 12:12:22
    Temat: Nowe druki do US.
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Czy ktos z grupy interesowal sie instrukcja do wypelniania nowych drukow
    do US? Terminy: "typ identyfikatora" i "typ okresu" sa wyjasnione na
    druczku, natomiast jak wypelniamy pole "nr okresu" oraz "symbol
    formularza lub platnosci"?
    Byla taka instrukcja na www.abc.com.pl ale obecnie dostaje informacje,
    ze takiej strony nie ma.
    Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    Graszka.

  • 2. Data: 2002-01-24 12:26:21
    Temat: Re: Nowe druki do US.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Graszka" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ze takiej strony nie ma.
    > Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    Moj komputer mowi, ze jest
    ale nie wiedze tej informacji

    Boguslaw.

  • 3. Data: 2002-01-24 12:35:37
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@e...edu.pl>

    Użytkownik Graszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...
> [...]
    > ze takiej strony nie ma.
    > Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    Witam!

    Jakby nie dało się nigdzie indziej znaleźć, to można o tym przeczytać w
    pliku pomocy do programu Faktor, który m. in. te przelewy drukuje.
    Wersje testowe są na www.ajt.com.pl

    Pozdrawiam
    AJT

  • 4. Data: 2002-01-24 13:18:19
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z grupy interesowal sie instrukcja do wypelniania nowych drukow

    Są nowe druki? Na stronie mofnet.gov.pl np. VAT-7 jest jak był...

    Kuba

  • 5. Data: 2002-01-24 13:35:35
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

  • 6. Data: 2002-01-24 13:51:45
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@e...edu.pl>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2p2c4$gd1$...@k...task.gda.pl...

    > Są nowe druki? Na stronie mofnet.gov.pl np. VAT-7 jest jak był...

    Wydaje mi się, że w pytaniu chodzi o przelewy, przynajmniej tak zrozumiałem.

    AJT

  • 7. Data: 2002-01-24 14:30:12
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Graszka" napisal w wiadomosci:
> [...]
    > ze takiej strony nie ma.
    > Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    Polecam lekture Dziennik Ustaw Nr 105 poz. 1146 z dnia 15 wrzesnia 2001r w
    sparwie okreslenia wzoru formularza wplaty gotówkowej oraz polecenia
    przelewu na rachunek organu podatkowego.
    Plik pdf z tym dokumentem ze strony sejmowej zajmuje 567 kB. W razie czego
    moge przeslac na e-mail.

    Serwiz

  • 8. Data: 2002-01-24 14:50:15
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Graszka napisał(a) w wiadomości: <3...@w...pl>...
> [...]
    >ze takiej strony nie ma.
    >Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    jak wystawilam taki druk z komputera w polowie stycznia, to musialam
    przepisac na stary. Zdaje mi sie, ze przesuneli wejscie tego druku, bo sie
    nie wyrobili (ciekawe czy sobie jakas kare z tego tytulu naloza).

    symbo formularza lub platnosci - trzeba wpisac PIT37 lub VAT7 lub.... w
    zaleznosci, co placisz

    Magdip

  • 9. Data: 2002-01-24 14:53:29
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ze takiej strony nie ma.
    > Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!

    podatek VAT: VAT7
    podatek PIT-4 : PIT4
    podatek PIT-5: PIT5
    podatek akcyzowy: AKC2
    podatek PIT-8 : PIT8
    podatek CIT-2 : CIT2

    nr okresu:
    np 01M12 zaliczka za grudzien 2001r
    okreslenia:
    M - zaliczka miesieczna
    P - pólrocze
    R - rok
    K - kwartal
    D - dekada

    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-01-24 15:42:06
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    > Symbol formularza lub platnosci:
> [...]

    Dzieki bardzo, o to chodzilo (w pospiechu nie dopisalam, ze druki
    przelewu). Mam co prawda dylemat z polem nr 11. Sa tam dwie kratki na
    rok, kratka na typ okresu i cztery kratki na nr okresu - ciekawe po co
    skoro wpisuje tu max dwa znaki (od 01 do 12). Ale to co podales brzmi
    logicznie wiec rzecz jasna jestem przekonana i tak wypelnie.

    Wielkie dzieki!!

    Graszka