  • Data: 2008-09-10 20:55:26
    Temat: Re: leasing_pytanie o wielkość_dobra grupa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2008, cef wrote:

    > Nie wiem czy chciałbyś coś z sumą spłat np 115%,
    > ale realnie oprocentowane na 40% rocznie.

    Widzę problem rachunkowy w osiągnięciu takiego wyniku (z rachunkami
    uwzględniającymi limity podatkowe).
    Do tego trzeba mieć jasność co do CELU który chce osiągnąć
    nabywca.
    Wg tezy którą przedstawiasz, ktoś kto inwestuje w leasing WYŁACZNIE
    z powodu korzyści podatkowych (stać go na wyłożenie całej kwoty),
    co najwyżej może porównanie sumy spłat uzupełnić o w miarę pewne
    źródła kapitalizacji, czyli odsetki bankowe czy obligacje, a te
    40% nie osiągają.
    Reszta mu jest obojętna. Byle jak najmniej zapłacił.

    pzdr, Gotfryd