  • Data: 2003-12-28 16:59:18
    Temat: Re: leasing samochodu osobowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wsms.pl napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak - znam przepis, ale, że kupuje samochody tanie i niestety za gotówkę no
    > to nie mam tak ogromnej głowy, żeby nawet pamiętać gdzie to czytałem.

    Kłamiesz*. Nie znasz takiego przepisu.

    Reszta ciach, bo jak się wychodzi o bzurnego załozenia to dalej bzdura
    narasta w postępie geometrycznym.

    Maddy

    * Dokładnie to chciałam napisać: kłamiesz, kłamiesz, kłamiesz że znasz
    taki przepis. Po trzykroć kłamiesz.

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl