  • 1. Data: 2002-03-13 08:48:20
    Temat: likwidacja książeczki
    Od: "Maros" <s...@s...com.pl>

    Witam
    Czy likwidacja książeczki mieszkaniowej (czyli otrzymanie premii
    gwarancyjnej) przy zakupie nowego mieszkania własnościowego od spółdzielni
    ma się jakoś do realizacji dużej ulgi budowlane. Chodzi mi czy można obie
    rzeczy zrealizować, czy jedno nie przeszkadza drugiemu, tzn. jeśli
    zlikwiduję książeczkę czy dalej przysługuje mi ulga budowlana.

    Pozdrawiam Maros

  • 2. Data: 2002-03-14 13:22:54
    Temat: Re: likwidacja książeczki
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maros" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczy zrealizować, czy jedno nie przeszkadza drugiemu, tzn. jeśli
    > zlikwiduję książeczkę czy dalej przysługuje mi ulga budowlana.

    Z tego co mi wiadomo, ulga przysługuje niezależnie od otrzymania premii
    gwarancyjnej.
    Jarek