    From: "Maros" <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: likwidacja książeczki
    Date: Wed, 13 Mar 2002 09:48:20 +0100

    Witam
    Czy likwidacja książeczki mieszkaniowej (czyli otrzymanie premii
    gwarancyjnej) przy zakupie nowego mieszkania własnościowego od spółdzielni
    ma się jakoś do realizacji dużej ulgi budowlane. Chodzi mi czy można obie
    rzeczy zrealizować, czy jedno nie przeszkadza drugiemu, tzn. jeśli
    zlikwiduję książeczkę czy dalej przysługuje mi ulga budowlana.

    Pozdrawiam Maros