  • 11. Data: 2005-12-18 21:35:31
    Temat: Re: liniowy obejscie
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Musi.
    > Ale zarząd nie musi mieć umowy o pracę czy innej zlecenia.
    > Takoż i pod ZUS takowy zarząd nie podlega.

    > A na jakiej podstawie?

    Cytuj selektywnie bo inaczej wychodzisz na kretyna.
    SP. Z O.O. MUSI MIEĆ ZARZĄD !!!!!!
    Na podstawie KRS i KC.
    Wynagrodzenie ustalone za " pełnienie" funkcji - nie musi być "wynagrodzeniem"
    w rozumieniu KP. I tu powstają schody w ZUS - prawda ?????

    Pzdr-Kriss

  • 12. Data: 2005-12-18 21:54:23
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Cytuj selektywnie bo inaczej wychodzisz na kretyna.

    Jak na razie Tobie coś się pokiełbasiło zapewne - może coś z tym kretynem
    masz za blisko?
    Czego nie zrozumiałeś w pytaniu, że się cytatu czepiasz?

    > SP. Z O.O. MUSI MIEĆ ZARZĄD !!!!!!
    > Na podstawie KRS i KC.

    Oczywiście - jasno to napisałem kilka linijek wyżej...

    > Wynagrodzenie ustalone za " pełnienie" funkcji - nie musi być
    > "wynagrodzeniem"
    > w rozumieniu KP. I tu powstają schody w ZUS - prawda ?????

    Jakie niby?
    Nie ma tytułu do ubezpieczenia - nie ma ubezpieczenia, tym bardziej
    obowiązkowego.

  • 13. Data: 2005-12-18 22:12:59
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jakie niby?
    > Nie ma tytułu do ubezpieczenia - nie ma ubezpieczenia, tym bardziej
    Sam poczytaj - schody - w moim rozumieniu są takie,że nie ma tytułu do
    ubezpieczeń - ale ja nie pytam pod cytatem o tytuł prawny tylko ODPOWIADAM -
    w "kontekście" - życzę więcej opanowania i wszystkiego naj ... naj ... - Kriss

  • 14. Data: 2005-12-19 07:47:41
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@p...pl>

    > PS. - Podstawowa zasada oszczędzania - MYŚLEĆ k. Myśleć !!!!!!!!!!

    nie podniecaj sie tak. kto pyta nie bladzi.

  • 15. Data: 2005-12-19 10:50:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Dec 2005, Cavallino wrote:

> [...]

    ...pytanie: czy znasz przepisy o "transakcjach powiązanych" ?

    > Są i plusy - nie musisz płacić ZUS.

    Prima sort, ale nieprawda ;)
    Przecież dyskusja o tym iż właściciel jednoosobowej spzoo
    traktowany jest jak prowadzący DG była całkiem niedawno !
    Przekleić cały artykuł z uSUS czy obejdzie się ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 16. Data: 2005-12-19 10:54:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Dec 2005, Kriss wrote:

> [...]
    [...]
    > Cytuj selektywnie bo inaczej wychodzisz na kretyna.
    > SP. Z O.O. MUSI MIEĆ ZARZĄD !!!!!!

    ...składam wniosek o pisanie pod *właściwą* częscią
    cytatu bo nic a nic nie mogę sie połapać :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 17. Data: 2005-12-19 15:36:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):

> [...]
    > traktowany jest jak prowadzący DG była całkiem niedawno !
    > Przekleić cały artykuł z uSUS czy obejdzie się ? ;)

    No ale można podarować jeden udział komuś...
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 18. Data: 2005-12-19 17:40:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005, Samotnik wrote:

    > No ale można podarować jeden udział komuś...

    Ano, ale wtedy treść posta brzmi: "zakładam*Y* spzoo..." :)
    IMHO to jest zdecydowanie lepsze rozwiązanie. W sumie trzeba
    przyznać że "spółka jednoosobowa" rzeczywiście jest w świetle
    logiki niematematycznej :) dość dziwnym tworem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 19. Data: 2005-12-19 17:55:21
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Sam poczytaj - schody - w moim rozumieniu są takie,że nie ma tytułu do
    > ubezpieczeń - ale ja nie pytam pod cytatem o tytuł prawny tylko
    > ODPOWIADAM -
    > w "kontekście"

    Jeśli sądzisz że Twoje odpowiadanie ma cokolwiek wspólnego z przejrzystością
    to się mocno mylisz.

    >- życzę więcej opanowania

    Otóż to, najlepiej zacznij od życzeń dla siebie.
    A do wyjeżdżania z kretynami poczekaj aż trafisz jakiegoś karka na ulicy -
    zapewne wysłucha Cię z zainteresowaniem....

  • 20. Data: 2005-12-19 17:56:56
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Prima sort, ale nieprawda ;)
    > Przecież dyskusja o tym iż właściciel jednoosobowej spzoo
    > traktowany jest jak prowadzący DG była całkiem niedawno !

    Jasne.
    Tyle że nie było mowy, że ta spółka musi być wyłącznie jednoosobowa, dla
    mnie jest oczywiste że ten promil udziałów trzeba dać żonie, mamie itd. ;-)