  • Data: 2007-01-18 19:38:30
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-01-2007 o 17:47:55 Harnaœ <_...@w...pl_USUN_TO_>
    napisał:

    > mBank nie potrąca podatku na kontach firmowych.

    pytanie czy mBiznes max jest kontem firmowym

    > Jakby potrącał, to
    > miałbyś w zestawieniu transakcji zaksięgowaną pozycję "podatek od
    > odsetek...".

    zgadza się. problem w tym, że dwukrotnie dzwoniłem
    do nich i twierdzili, że odliczają podatek od odsetek
    z mbiznes max i byli tego pewni na 100%.
    dopiero za trzecim razem gdy chciałem zgłosić reklamację
    z powodu nie odliczania podatku, po konsultacji Pani z
    infolinii dała mi odpowiedź, że jednak nie odliczają
    podatku na wszystkich kontach z "biznes" w nazwie.

    I na tym zakończę dochodzenie do prawdy,
    chociaż 100% pewności nie mam.:)

    Piotr