  • Data: 2007-01-22 10:27:28
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2007, Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMO to, że WARUNKIEM zawarcia umowy jest prowadzenie DG nie wynika ZWIĄZEK
    > tego rachunku z DG! - patrz mój przykład z zakupem w Makro.
    [...]
    > Tak, nie widzę przeszkód żeby uznać za
    > "firmowy" jakiś rachunek - ale nie jest on "firmowy" przez sam fakt,
    > że warunkiem jego założenia jest prowadzenie DG!

    Jako że nie znam warunków umowy dyskutowanych rachunków :) (mam w obu
    bankach internetowych, ale nie takie o których mowa) dopowiem, że
    z tego p. widzenia zupełnie różne skutki może powodować treść umowy
    (albo regulaminu) stanowiąca:
    "...rachunek przewidziany jest dla osób prowadzących działalność
    gospodarczą..."
    w porównianiu do:
    "...rachunek *wykorzystywany będzie wyłącznie* do płatności związanych
    z działalnością gospodarczą posiadacza...".

    Drugi zapis byłby (pisemną) deklaracją posiadacza że rachunek faktycznie
    jest "firmowy", również jeśliby byłby to podpis (posiadacza) pod
    regulaminem :)

    pzdr, Gotfryd