  • 1. Data: 2002-06-09 12:00:00
    Temat: macerzyński a zwolnienie z pracy
    Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl>

    Jestem obecnie na urlopie macierzyńskim ( moja córka ma 5 tyg.). Firma w
    której pracuję przeprowadza restrukturyzację. Do końca lipca zostaną
    zlikwidowane wszystkie placówki w moim mieście. Wiem że po powrocie z
    macierzyńskiego zostanę zwolniona.
    Czy mogę się zwolnić sama i zabrać odprawę? Czy muszę najpierw wykorzystać
    macierzyński?
    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2002-06-10 05:51:38
    Temat: Re: macerzyński a zwolnienie z pracy
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    > Czy mogę się zwolnić sama i zabrać odprawę?

    AFAIR odprawa przecież przysługuje tylko jeżeli umowę wypowiada
    pracodawca... Jeżeli pracxownik sam się zwalnia to odprawa mu nie
    przysługuje :-(

  • 3. Data: 2002-06-10 09:47:52
    Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pulsar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > AFAIR odprawa przecież przysługuje tylko jeżeli umowę wypowiada
    > pracodawca... Jeżeli pracxownik sam się zwalnia to odprawa mu nie
    > przysługuje :-(

    W mojej firmie zachęcają pracowników do dobrowolnego odejścia oferując dość
    duże odprawy jeśli pracownik zwolni się sam. Natomiast jeśli zakład wypowie
    umowę odprawa jest znacznie niższa. Ludzie odchodzą masowo biorąc duże
    pieniądze, a ja nie wiem co robić - przecież jestem na macierzyńskim.
    Pozdrawiam
    Ania>