  • 1. Data: 2002-06-09 15:45:14
    Temat: Rozdzielność majątkowa małżonków - jak załatwić?
    Od: "Jarek Marek Jan" <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jak w temacie - proszę o poradę...
    Pozdrowienia, Jarek.

  • 2. Data: 2002-06-17 21:51:50
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jarek Marek Jan <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:advt3t$5g6$...@n...onet.pl...
    > Witam!
    > Jak w temacie - proszę o poradę...
    > Pozdrowienia, Jarek.

    My tu o podatkach gadamy. Może prędzej pl.soc.prawo
    Z tego co wiem rozwód najlepszy jest na to. Przed zawarciem związku mozna
    ustanowić odrębność niektórych składników majątku. Lub w trakcie,
    zastrzegając że kupowana rzecz nie wchodzi w skład majątku wspólnego
    małżonków.
    Ale w trakcie trwania związku to chyba tak łatwo się nie da.

    pozdrawiam
    WS

  • 3. Data: 2002-06-17 22:05:40
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aellpt$2rk$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Ale w trakcie trwania związku to chyba tak łatwo się nie da.

    Ja slyszalem, ze prosto. Za pare zlotych u notariusza.

    Karol

  • 4. Data: 2002-06-22 19:10:57
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Nalezy isc razem do notariusza i spisac umowe o rozdzielnosci majatkowej.
    Mozna spisac przed zawarciem malzenstwa lub w trakcie.

    Magdalena Budzynska
    www.londyn.org
    www.szczescie.info