  • Data: 2009-02-11 14:53:46
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 15:14
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992dd30$1@news.home.net.pl>):

    > inne, firma, wspólnicy, zus

    Już kiedyś o to pytałem, ale wtedy nie dostałem odpowiedzi :D Da się gdzieś
    w Sieci wiarygodne zestawienie tych stawek znaleźć? Bo ludzie mi podawali
    wtedy do zestawienia zawierającego tylko wybiórczo te dane... Najlepiej
    jakby właśnie było

    Odliczenie / Zapłata

    (swoją szosą, mógłby taki program sam sobie takie parametry zasysać z
    serwera producenta, ale tego nie widziałem w żadnym programie, jaki mam).

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2