  • Data: 2009-02-11 18:50:11
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 19:37
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <49931add$1@news.home.net.pl>):

    > to będziesz widział w picie
    > Każdy program wymaga przywyczajenia...

    No właśnie próbuję. Na minus: brzydki i koszmarnie nieintuicyjny oraz wywala
    się co kilkanaście minut pracy. Na plus: ma dużo opcji i jest za 6zł :D

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2