    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mala ksiegowosc RP
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:54:14 +0100

    W odpowiedzi na pismo z sobota 14 luty 2009 14:06
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > [...]
    >
    > Podmień "Vista" na "XP" a "XP" na "98" i przejrzyj sobie archiwa grup.
    > Wtedy XP był tym złym.

    Bo i w 2001 roku tak było. Ale nieco z niewiedzy userów, nieco z powodu
    piractwa (próba instalacji XP na maszynach do 98). Ale teraz mam nowego,
    TEGOROCZNEGO (no już tamtorocznego :D) thinkpada, z nalepką Vista Śwista.
    Dwurdzeniowy procek 1,8, pamięć dokupiona ponad to co producent dał...

    Poza tym, wyskakujące 30 okienek blokujących działania też miłe nie jest.

    Również zmiana interfejsu jest przykra. XP działało i wyglądało tak samo jak
    98. A teraz po 10 latach nagle zmiana na coś zupełnie innego.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2