  • 11. Data: 2008-04-08 21:16:57
    Temat: Re: na marginesie chaosu w Szczecinie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:ftgmem$1ng$1@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 22:35
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Nie wycinałem nic wnoszącego.

    Tu

    > Raczej szkodliwość społeczna...

    [...]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-04-08 21:40:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 23:16
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Tu

    Co Tu?

    Pomiędzy kreskami zacytowałem Ci oryginał i nadal twierdzisz, że coś z niego
    wyciąłem istotnego?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 13. Data: 2008-04-08 21:52:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:ftgop7$6sa$3@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 23:16
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Co Tu?

    Tu. Gdzie podkreślone.
    Cytat z Message-ID: <0...@i...dyndns.org.invalid>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2008-04-08 22:09:10
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > - Z uwagi na wyjątkową sytuację towary pierwszej potrzeby takie jak żywność,
    > woda i napoje można sprzedawać bez kas fiskalnych - zapewnia Małgorzata
    > Brzoza, rzecznik Izby Skarbowej w Szczecinie. - Jednak trzeba w jakiś inny
    > sposób ująć tą sprzedaż w ewidencji. Jeżeli w dokumentach nie będzie
    > niespójności, to handlowcy nie poniosą żadnych konsekwencji.

    Za cztery lata będzie kontrola i wtedy nikt już nie będzie pamiętał o
    jakimś blackoucie :)

    P.

  • 15. Data: 2008-04-08 23:13:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 23:52

    No. I tam jest dokładnie tak samo:

    ======= CYTAT BEZ ŻADNEGO WYCIĘCIA ===============
    Re: na marginesie chaosu w Szczecinie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> (Private INT15)
    Data: wtorek, 08 kwiecień 2008 19:22:28
    Grupy: pl.soc.prawo.podatki

  • 16. Data: 2008-04-09 11:48:53
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <3...@p...pl>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Klasyka - stan wyższej konieczności.

    Tyle że nie zawsze oczywisty. Parasole, płaszcze (lało przez większą
    część dnia), buty? Radio/telewizory mogące działać na baterie? W sumie
    chyba wszystko - nawet alkohol - w pewnych sytuacjach mogło się okazać
    artykułem pierwszej potrzeby.
    Inna bajka, że ewidencjonować trzeba było i tak - w cytacie nie ma, ale
    w wypowiedziach dyrektora IS było.
    Na znikomą szkodliwość to bym się jednak nie powoływał.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.