  • Data: 2002-01-11 08:05:47
    Temat: Re: najem
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail'a m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A zgłosiłem najem do US???

    Ty, Budzik, ty patrz jak tniesz. Chirurg z ciebie nie będzie, co
    najwyżej rzeżnik, i to tez nie najlepszy.
    To nie jest zdanie z mojego postu tylko z postu kogoś zupełenie
    innego.!!!
    Dlaczego przypisujesz go mnie?
    Nie potrafisz prześledzić znaczników? Połaczyć autorów z cytatami?
    Ludzie, patrzcie trochę zanim klepniecie ten enter.

    Jeden tnie za mało, drugi wszystko do żywego.
    Skaranie boskie.
    Myslec, czytać, myśleć, myśleć,myśleć......

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl