  • Data: 2007-11-05 11:08:46
    Temat: Re: niby oczywiste, a jednak...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@o...pl pisze:

    > księgowo to spora różnica, mimo że w tym wypadku miesiąc może wypaść ten
    > sam
    > dla obu sprzypadków.

    Faktura pro forma nie jest dokumentem księgowym.
    Moment powstania kosztu nie ma związku z zapłatą.
    Koszt w miesiącu otrzymania faktury. Ponieważ towar z fakturą przychodzą
    jednocześnie nie ma żadnych innych możliwych rozwiązań.

    Do Piotra - Może podesłać te "różne interpretacje" dotyczące stanu
    prawnego po 31 grudnia 2006?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl