    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nieprzyjemne polecenie z US
    Date: Tue, 17 Aug 2004 00:06:57 +0200

    On Mon, 16 Aug 2004, W.R. wrote:

    >+ Dnia Mon, 16 Aug 2004 10:55:16 +0200, Demian napisał
    [...]
    >+ No to trzeba przygotować sie na ciąganie po urzędach tych członków
    >+ rodziny, którzy zostaną wskazani jako dardczyńcy (no i oczywiście
    >+ żyją).
    >+ Ponadto US przegrzebie ich dochody, starając się wykazać za wszelką
    >+ cenę, że nie mogli ofiarować takich kwot. Przesłuchania są dość
    >+ nieprzyjemne, więc [...]
    [...]
    >+ > dziadka, który od 3 lat już nie żyje.
    >+
    >+ Przy pomocu wszelkich dostępnych środków dowodowych. Np. zeznań
    [...]
    >+ cenę dążyć do wykazania, że wydatki nie miały pokrycia w dochodach i
    >+ ustalić zobowiązanie w wysokości 75% nieujawnionych dochodów.

    Dotąd zgoda.

    >+ dowody i uważać, żeby przy okazji nie wkopać się jeszcze bardziej
    >+ (np. przyznając się do darowizny, która powinna być opodatkowana
    >+ a zobowiązanie jeszcze się nie przedawniło).

    Jak powiadasz ? "Gdy nabycie w drodze darowizny nie zostało
    zgłoszone do opodatkowania" ? (cytat przypadkiem ;))
    To ja tak przy okazji.... Slayer przy podobnym temacie spytał mnie
    czy przeczytałem art.6.4 stosownej ustawy ;) co Demianowi (i nie
    tylko jednego artykułu :)) polecam takoż do rozważenia :) (znaczy:
    żeby przeczytać... ja tam doradzcą nie jestem, ale co Sejm zapisał
    to zapisał i wytwory Sejmu czytać trzeba !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)