  • Data: 2004-08-17 06:12:31
    Temat: Re: nieprzyjemne polecenie z US
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Demian" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cfpsp7$4rt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > obejmuje wypełnienie tabel: szczegółowych kosztów życia (!) z 10 lat.
    > Działka o wartości ok 120 tys została kupiona w sporej części z
    wieloletnich
    > oszczędności swoich, rodziców oraz dziadka (bez żadnych umów) i
    > niewielkiego kredytu.
    > Pytanie brzmi jak to udokumentować. Jak udokumentować "datek" od
    dziadka,
    > który od 3 lat już nie żyje. Czy w ogóle US ma prawo badać systuację
    > majątkową, a w zasadzie historię 10- letnią. Czy to jest standardowa
    > procedura? No i, co najważniejsze, co grozi w razie nieprzyjęcia przez
    US
    > takiego sprawozdania.
    > Z góry serdecznie dziękuję

    Kiedyś tłumaczyłem siostrę mieszkającą za granicą.
    Tu US potrzebował jakąś podkładkę żeby zakończyć postępowanie.
    Ludzie żyją za 300zł zasiłku miesięcznie (cała rodzina!!) i tu już masz
    podstawę do szacowania swoich wydatków.
    Jakiś kredyt udokumentować.
    Podeprzeć się słąbą pamięcią co jadłeś przez 10 lat.
    Ubrać dziurawe buty i starą kurtkę i pokazać na czym oszczędasz.
    Jak myślą inaczej to niech Ci udowodnią.
    A poza tym praca rąk własnych przez lata i pieniądze w skarpecie. Żadnych
    dokumentów bankowych.